Chia semena s hruškami

Čas priprave 10 minut. Za chia puding potrebujemo:

  • 1 konzervo kokosovega mleka (400 g) ali pa si ga pripravite sami iz kokosovih kosmičev

  • ščepec morske soli

  • 1/4 skodelice ali 48 g chia semen

  • 1 strok vanilije (semena)

  • 1 veliko hruško ali dve manjši olupljeni in narezani na rezine

  • 1 veliko žlico (15 g) kokosovega olja deviškega

  • 1 veliko žlico kokosovega sladkorja (nektarja)

  • ščepec soli

  • ščepec mletega cimeta

Prejšnji večer zmešamo chia semena, kokosovo mleko in vanilijo v steklenem kozarcu in postavimo v hladilnik. Dobro premešajmo, da se semena ne vsedejo na dno. Naslednjo jutro še enkrat premešamo vsebino. 

Pripravimo hruške:

Na srednjem ognju stopimo kokosovo olje in dodamo kokosov sladkor, mešamo dokler se ne začnejo delati mehurčki. Dodamo hruške in mešamo na šibkem ognju, dokler se ne naredi sirup zlate barve in se hruške zmehčajo( 3 -5 minut). Nato jih odstranimo z ognja in dodamo ščepec soli. Vmes pogrejemo chia puding v ponvi, da bo vroč, ne sme pa zavreti. V skodelice razporedite chia puding, na vrh pa hruške v sirupu. Dodajte še cimet in zajtrk je pripravljen.

Spomladansko čiščenje telesa

Zamenjajte jutranjo kavo za kozarec tople vode, sok limone in žlico kokosovega olja. Odlično za izgubo teže, hidriranje telesa, prebavo, vitamin C in več energije, ki jo daje kokosovo olje.

Priprava:

  • stisnite sok 1 limone
  • segrejte 2dcl vode (ne prevroče)
  • kozarec napolnite s segreto vodo in sokom limone ter dodajte malo žličko kokosovega olja

Napitek uživajte vsak dan zjutraj na tešče.