Maščoba za energijo

Dajemo vam nekaj nasvetov kako enostavno vključiti v vašo prehrano 3 – 4 žlice kokosovega olja. To je namreč priporočljiva količina dnevno, da občutite vse koristi kokosovega olja.

1. Dodajte bio kokosovo olje vašim smoothijem, proteinskim napitkom, jogurtu, sadnemu soku, skuti.
2. Kot zdrav solatni preliv, dodajte bio kokosovo olje olivnemu olju (v enakih količinah) in dodajte začimbe: origano, baziliko balzamični kis.
3. Vmešajte nekaj žlic bio kokosovega olja v rižote ali kuhano zelenjavo.
4. Za takojšnjo energijo namažite toast s kokosovim oljem in dodajte mandljevo maslo in nekaj medu, lahko tudi potresete s cimetom.
5. Dajte vašim možganom nekaj ekstra visokega oktanskega goriva tako, da daste nekaj kokosovega olja v jutranjo kavo. Začnite z malo žličko nato pa povečajte količino na 1 žlico. Na ta način se boste znebili jutranje zamegljenosti vaših možganov. Ugotovljeno je, da so ketoni iz kokosovega olja najboljše gorivo za naše možgane.

Posted in recepti and tagged , , , .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *